13. července 2018

Moje Pandora - update

pandora_1


Ahoj. Dnes mám pro vás článek o mé Pandoře. Přibližně před dvěma lety jsem v tomto článku psala o mé první Pandoře a mém názoru na tuto značku a šperky. Ve stručnosti je stále můj názor na Pandoru takový, že je to drahá záležitost a tyto šperky jsou podle mě vhodné zejména jako symboly něčeho vzácného. Můj první náramek jsem si přála za bakalářské státnice, jako symbol toho, že jsem něčeho dosáhla. Jaký je příběh tohoto náramku? Čtěte dál
Když jsem si pořídila první náramek, byla jsem s ním naprosto spokojená. I když se mi líbily některé další přívěsky, chtěla jsem zůstat pouze u jednoho náramku. Moje babička mi ale k Vánocům nadělila srdíčko s růžovým kamínkem a já nevěděla co s ním. Do prvního náramku za prvé tématicky nezapadal, protože nijak nesymbolizuje můj úspěch, za druhé zastávám názor, že 5 přívěsků na jednom náramku je maximum. Pak jsem si vzpomněla, že když zemřela moje prababička, dostaly jsme se sestrou jako památku na ni stříbrný řetízek s přívěskem. Už si nepamatuji, jestli měla motýlka sestra, nebo já a kdo měl domeček. Jediné co vím je, že se ty přívěsky nejspíš při stěhování někde ztratily. Tak jsem si řekla, co si nasbírat další přívěsky Pandora, které mi budou připomínat moje milované. 


Prvním přívěskem je tedy srdíčko od babičky. Následovala kytička, kterou jsem dostala od přítele k narozeninám a budu tak na něj mít vždycky památku (běda mu, jestli se se mnou kdy rozejde!) Poté přišla poněkud impulzivní koupě, ale má také své opodstatnění. Když nastartovala kolekce Disney, nechávalo mě to poměrně chladnou, ale když pak měli sérii z medvídka Pú, hned jsem se šla podívat, jestli nemají i Prasátko. A měli! Prasátko byla moje nejoblíbenější postavička, zvláště ve filmu Prasátkův velký příběh, kdy jsem se s Prasátkem docela ztotožnila. I když je přívěsek visací (a já preferuji spíš klasické korálky), Prasátko jsem si prostě musela koupit a na náramku tak představuje mě samotnou. Chronologicky posledním přírůstkem je domeček, který má symbolizovat nejen památku na moji prababičku, ale zároveň i domov a rodinu jako takovou. Rodina a domov jsou pro mě velmi významné hodnoty, kterých si opravdu vážím, a které mě v určitém směru dost vystihují. Skleněný korálek je převzatý z předchozího náramku a zatím jen esteticky doplňuje náramek, než si budu moct dovolit pořídit přívěsek, který bude představovat moji maminku. Co byste tipli, že to bude za přívěsek?

To je tedy můj skoro celý nový náramek od Pandory, představující moji rodinu, domov a mé nejbližší. Co si o Pandoře a mém náramku myslíte vy?

pandora_8

pandora_9

pandora_2

4 komentáře :

  1. Krásný náramek, moc se mi líbí, že jsi do toho zakomponovala ten význam :)
    MyGoldenMind

    OdpovědětVymazat
  2. Máš to moc pěkně vymyšlené, Luciku 😉 nejvíc se mi líbí domeček je takový pěkně symbolický..
    Ja na Pandoru nikdy nebyla, ale za to se mi líbí šperky u Rydla a Alove

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju :) Tyjo a ty dvě značky vůbec neznám, kouknu :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3