3. října 2013

Accessories

 

CZ: Jsem nejpříšernější, já vím, ale na svou obranu říkám, že jsem prvanda na vysoké škole a vůbec jsem nečekala, že mi to zabere tolik času a ztratím tolik energie! Jakožto malou omluvu vám tedy přináším aspoň přehled mých posledních nováčků z kategorie doplňků. Jelikož se ze mě stala chudá studentka, tak si teď vlastně ani nic jiného nemůžu dovolit!
Ale dost o škole a útrapách života, během příštích pár dnů bych vám chtěla ukázat fotky z Olomouce (které sice ještě nemám, ale rozhodně je pořídím). Olomouc je nádherná, jen je tu letos hrozně ledový podzim, takže už pomalu vytahuji rukavice, a v těch se jak známo fotí opravdu špatně! Dál mám připravenou malou recenzi na další rtěnky (jejich sbírka se rozrůstá rychlostí světla!).
Jak jste na tom vy se školou, s podzimem, s doplňky? Nenechte ty kolonky komentářů prázdné a napište cokoliv vás jen napadne!
Přeji krásný podzim všem.

EN: I am terrible and I know it! I don´t have much time right now, because I study at university (first year) and I didn´t expect it will take so much time and energy! I wrote this post as a little apalogize and you can see my new accessories in this post.
You can look forward to some post about Olomouc (the city I live in now, it is really so beautiful!) and about my new lipsticks (my lipstick collection grows so fast!) in few next days. I hope you´ll like them.
And axtually how are you? Do you enjoy Autumn, what is you favourite Autumn/winter accessorie? Don´t be afraid and write some comment, whatever you want!
I wish you all have nice October!



 (Necklace and bouth bracelets are from Lindex)
 
 (Nonbranded rings for children :D )
 




(Ring from New Look)
 


(Scarfs from C&A)

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3