29. října 2013

Halloween

Předěsivý den  vespolek! Vím že dnes ještě "Helouviin" není, ale my na katedře psychologie děláme že jo! Právě proto jsme se takhle krásně vyšňořili (teda asi 1/3 z nás). Pokud chcete najít mou hlavu a nedaří se vám to, tak jsem ve druhé řadě první z prava za tou krásnou lebkou. Na té fotce to bohužel není vidět a žádnou jinou publikovatelnou fotku nemám, ale můj kostým je něco jako mrtvolná panenka..Na dalších fotkách si můžete prohlédnout mé měsíčně stříbřité nehty (na které jsem podle počtu téměř stejných fotek pyšná víc než bych měla) a límeček šatů, které jsem dnes měla na sobě.
Budete vy něco podnikat na Halloween? já plánuju na podobné téma udělat ještě jeden článek, ale asi ho zahalím trochou tajemství, takže teď žádné detaily:)
 
Mějte se fanfárově, nebo klidně i jinak:)
 
EN: Scary Halloween day! I know it is not now, but we act it is. You can see our costumes in the Picture above. If you want to find me I am in the second raw first from right (behind the skeleton girl). I don´t have any other photo with my costume but I was dressed like a broken doll or something like that.
What is your idea of Halloween costume?

Have a nice evening:)
 
 




Dress: Secondhand
Nailpolish: KIKO

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3