4. února 2014

Baroque and crystals

 
Ahojky, jak se vám daří? Mně pomalu ubývají zkoušky a mezi tím ubyl celý leden a je tady únor, přede mnou poslední zkouška - anatomie. Ďábel mi to byl zdá se dlužný, nemůžu se do tý učebnice zakousnout a hltat vědomosti, asi už jsem přečerpala svou mozkovou kapacitu. Štve mě, že se nemůžu věnovat blogu a dneska jsem se rozhodla udělat tomu přítrž, vyšla jsem tedy odvážně ven v nové barokní bundičce a div mě to venku neodfouklo na sousedovic zahradu. Fotky jsou bohužel trochu přesvětlené ale čert to vem, až budu mít víc času a místo papírů pár lidí kolem sebe, tak budou fotky určitě lepší!
 
Doufám, že vy svůj čas trávíte zábavněji než já! Mějte se fanfárově a příště už (snad) po zkouškovým.
 
EN: Hi, how are you guys? There is just one last exam I have to pass and January is over which makes me a bit sad because I spent that time with books and learning, I didn´t see my friends much, I didn´t spent thath time with my family and I couldn´t write my blog. I decided to start posting again today! I went out and there was sooo windy I couldn´t believe it! I have just a few photos and I know the lightning is not much good, but today I don´t care I need to do a blog post, so I´m sorry for that but I hope you will stand it! I promise better photos taken by someone else, not myself next time.
 
I hope you spent your January much better than me. Have a nice day and see you after my last exam!




Jacket: New Yorker
Jumper, pants: H&M
Necklace: Six
Boots: CCC

2 komentáře :

  1. Tá bundička vyzerá úžasne!! :)
    A úprimne tá ľutujem ( aj seba)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za obdiv i soucit :D Až nám ty strasti skončí, musíme to pořádně oslavit, doufám že nám to oběma rychle uběhne a přeju hodně štěstí :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3