16. února 2014

Sunday hanging out


Krásnou neděli přeji, copak jste dnes dělali? Já jsem šla na výstavu o čokoládě s kamarády a opravdu jsme si to užili. Koupila jsem si 2 čokoládové lanýže, vyfotila čokoládovou fontánu a výlet jsem s kamarádkou zakončila na kafi, já jsem si dala skořicové! Zítra už jdu zase do školy, no ale kdo ne že? Kromě školy mám zítra ještě v plánu divadlo s kamarádkou.
Užijte si zbytek neděle a mějte veselé pondělí:)

 EN: Hi. How did you spent your Sunday? I spent it with my friends and some chocolate. There was an exhibition in Olomouc so we decided to go there and have some fun (and some candies of course). It was really tasty and funny trip. The exhibition has started yesterday and we probably missed the best things from the program but who cares we enjoyed it.
I go to school tomorrow and then I visit a theater with my friend. Enjoy your Sunday and have a happy Monday:)






 
A little bonus-cat in a box!

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3