15. dubna 2014

Unicorn


Dnes mám pro vás fotky s detaily mého dnešního outfitu. Vzala jsem si (kromě jiného) můj nový náhrdelník s jednorožcem (vždycky se přeřeknu a řeknu nosorožec, taky se vám to stává?). Ten náhrdelník jste mimochodem mohli vidět v mém videu. Dnes jsem bohužel také podlehla svodům červených cedulek hlásajících slevy či jiným skvělým nabídkám a koupila jsem si pár nových věcí, ty vám ale ukážu až v nějakém budoucím článku. Doufám, že jste se dnes měli krásně :)

EN: I´ve got a few photos with details of my outfit. I wore my new unicorn necklace which you could see in my video. I also did a little shopping today but I´ll show you my new clothes in some future post. I hope you had an amazing day:)


Shirt, pants, ring: H&M
Cardigan: Promode
Necklace: Cropp

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3