30. srpna 2014

Home decor & interior inspiration No. 3

Další měsíc se blíží ke konci a tak mám pro vás opět článek plný inspirace. Tvorba i čtení těchto článků patří k mým nejoblíbenějším, ale to už jsem psala několikrát. Neřídím se žádnými tématy ani trendy (i když bych možná mohla), prostě brouzdám a cokoliv se mi líbí si uchovávám na "potom". Potom by v první řadě mělo znamenat na dobu, kdy si budu zařizovat vlastní byt, ale upřímně to je ještě daleko v budoucnu a tak pro tyto krásné obrázky nacházím aspoň takovéto využití (byla škoda se o ně nepodělit, nebo ne?) Napište mi, který obrázek se vám líbí nejvíc :)
Doufám, že se vám můj srpnový výběr bude líbit a přeji vám hezký víkend:)
 
1)  I <3 that <3 Picture
 
2)  We need more plants!
 
3) I love this sink.
 
4) Simple, minimalistic but nice and interesting at the same time.
 

5, 6) I like those cushions and golden details.
 

7, 8) There is an amazing retro styled furniture. I like the combination of new and old. 

18 komentářů :

  1. To je super, ten 1. černobílý obrázek se mi moc líbí:-)
    www.passengersmaniac.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný výběr, máme úplně stejný vkus. Moje máma dělá podobné retro stoličky, které se do takových all white interiérů skvěle hodí.

    Kdybys měla chuť vyhrát kosmetiku z Parfums, u mě právě probíhá giveaway:)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuji, jsem ráda že článek plní svůj účel, jestli má mamka nějaký obchůdek nebo stránky, tak klidně sdílej, ráda se podívám:) A děkuji za pozvání, určitě se podívám :)

    OdpovědětVymazat
  4. Bílé stěny jsou nejlíp kombinovatelné, proto si chci nově vymalovat:)moc hezká inspirace

    OdpovědětVymazat
  5. Kombinovat se pravda dají asi nejlíp, na mě působí někdy až moc studeně, ale to se vykompenzovat barevnými polštáři nebo kobercem že? :) Na druhou stranu jsem viděla pokoj vymalovaný světlou růžovou, gauč byl šedý a celkově byl pokoj zařízen v minimalistickém stylu a vypadalo to úžasně. Tu fotku najdu a dám ji do příštího článku! Děkuji za pochvalu:)

    OdpovědětVymazat
  6. Úžasné veci! Ja takéto články zbožňujem!
    Stronger2gether

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju, jsem ráda že se článek líbí. Já osobně je taky miluju a píšu je každý měsíc, tak budu ráda, když se sem vrátíš :)

    OdpovědětVymazat
  8. Krásná inspirace :)
    veru-life.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Super inspirace. :-)
    lucysshortblog.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  10. Keď raz budem mať vlastný byt, budú v ňom všetky steny aj nábytok biely! Vyzerá to všetko tak jednoducho a pekne :)
    gummybaum.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  11. Líbí se mi všechno! Ta první fotka toho stolu je úžasná :D takovou výbavu bytu bych taky brala:)
    Jediné, co si do bytu nemůžu nikdy pořídit, jsou květiny :D Uzdeším i kaktus! I když je pravda, že jsem si teď dala nový cíl - postarat se o pažitku! :D Pokud mi vydrží déle než 2 týdny, budu slavit!

    Instantní krása♥

    OdpovědětVymazat
  12. Děkuji za komentáře a pochvalu :) Já až jednou budu mít byt, tak ...budu mít šílenou radost a asi se budu řídit momentální inspirací :)
    S kytkami jsem na tom stejně, zabiju i kaktus, ale slíbila jsem si, že až jednu budu bydlet ve svém, tak se o ty chudinky naučím starat :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3