19. srpna 2014

Stripes

Ahoj, jak se dnes máte? já dobře. Venku je stále docela chladno (na můj vkus) a taky tam pěkně fičí a proto jsem dnes ze chřtánu své skříně vytáhla tenhle teploučký, huňatý, zimní svetr, který obvykle nosím v zimě v teplotách kolem -10 °C. Můj dnešní "vohoz" je celkem jednoduchý, přesto vypadá docela hezky a stylově (podle mého skromného názoru). Když tak teď myslím na podzim, první co se mi vybaví je bordó svetr. Vím že byly v módě už tak před  rokem, dvěma? Mně se ale líbí pořád. Možná je to proto, že mi bordó sluší a v té barvě je prostě něco výjimečného, zvláštního. Uklidňuje, protepluje a doplňuje zkrátka tu podzimně-zimní náladu. Jediná věc této barvy v mém šatníku je sukně. Sice jsem si dnes k tomu tričku chtěla vzít něco v té barvě, ale neměla jsem tu správnou "sukňovou" náladu, takže jsem skončila s kalhotami, svetrem a teniskami.
No a proč ten baťůžek tak často? Protože chodím na nákupy potravin a baťůžek je to nejpohodlnější místo kam nákup uložit, no ne?
Doufám že se vám bude líbit outfit i fotky, protože mě se líbí moc (fotila je moje sestra). Mějte hezký den :)

Hello everybody how are you? I´m doing well. There is still quite cold (for me) and windy outside therefor I had to take my warm cardigan which I usually wear in winter when the temperature is about -10 °C. I think this is quite simple outfit but still looks nice and stylish. When I think of autumn fashion first think which appears on my mind is bordeaux jumper. I know they´ve been popular last (2) year(s) but I still like. Maybe it is like so because this color suits me and it has some power in itself. I wanted to pair this t-shirt with red or bordeaux but the only bordeaux thing I have is a skirt and I didn´t have the right mood to wear skirt.
Why do I wear my backpack so often? Because I go usually shopping! Oh yes and the backpack is the most somfortable stuff to give your purchase in, isn´t it?
I hope you like my outfit and these photos because I like them a lot (my sister took them!) Have a nice day :)

 
























And a bonus photo!

 

4 komentáře :

  1. Na těch fotkách ti to fakt sluší:) Vypadáš spokojeně!!:)
    Outfit je sice jednoduchý, ale líbí se mi, navíc je mi jasné, jak musí být pohodlný :)))
    Já sice ještě "zimní" svetry nevytáhla, ale bez saka už z baráku nevylezu :X
    Instantní krása

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Já fakt nosím svetry téměř celý rok a i saka mám moc ráda, ale štve mě, že už v srpnu si musím obléct ty zimní svetry, aby mi bylo teplo..:D

    OdpovědětVymazat
  3. Slušivý outfit! Na můj vkus je poslední dobou šílená zima, na to, že by mělo být léto! Nosím už podzimní oblečení :(
    Nejvíce se mi ale líbí účes! Je skvělý! :)

    http://sugar--spice--nice.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. Jé, děkuji za pochvalu, já už taky pomalu vytahuju kozačky a kabáty a přemýšlím, jaké nové svetry přidám do sbírky..přitom bychom ještě měli nosit plavky! :D

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3