5. prosince 2014

OOTD freezing

 Ahoj, přeji vám krásné páteční ráno. Zdá se, že dny v kalendáři nějak předbíhají moje prožívání času a proto mám pro vás  tyhle fotky s pondělka až dneska (shame on me!). Fotily jsme s Klárkou za doslova bojových podmínek. Déšť nám zamrzal jak pod nohama (zrovna když jsme šplhaly do kopce), tak nad hlavami na našich deštnících. Naštěstí jsme si pro focení našly příjemné přístřeší, takže focení bylo (doslova) v suchu. To že voda zamrzala na zemi mi připadalo docela komické, ale jen do doby, než jsem zjistila že možná nedojedu domů :D Nakonec jsem domů dorazila a měli jsme jen něco přes hodinu zpoždění, ale bylo to teda dobrodrůžo :D
Doufám, že se vám problémy s drahami vyhly, a že se vám bude můj dnešní outfit líbit. Mějte se hezky :)


I was wearing: Anorak, pants, bag, hoodie: H&M  /  shoes, top: Gate  /  scarf: christmas markets (last year)

8 komentářů :

  1. Na fotkách si veľmi zlatá.
    A toto počasie je na fotenie naozaj hrozné, ale vy ste to zvládli :)

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  2. Ty žiješ! No to jsem ráda! Obě jsme přežily děsivou cestu domů. No není to krása? :D
    Btw: na chvíli jsem si říkala, kde máš vlasy! Zda sis je neostříhala, ale pak mi došlo, že jsem tě vlastně viděla den poté a vlasy jsi měla :D
    Jsi kočka, kočko:)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju kočko:) Jsem ráda že jsme to obě přežily :D A ano, vlasy pořád mám, ale po Novým roce možná..:D

    OdpovědětVymazat
  4. jéééj tak tá šatka a topánky sú úžasné! :O Super outfit! :)

    http://lovelybeautybook.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Krásna. Veľmi zaujímavá mikina :))

    *GIVEAWAY*

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3