25. ledna 2015

A little january new in

Dobré..dopoledne. Jak se vám daří? Já už mám konečně po zkouškách a tak se můžu pustit do blogování s plním nasazením. Na rozjdezd jsem si pro vás připravila jen malý new in. Člověk se přeci po zkouškách musí trochu odměnit a tady jsou moje odměny. Krásná a nejroztomilejší košile na světě s límečkem a barevnými beruškami je z C&A kde ji seženete za 350 Kč, je hrozně příjemná a určitě stojí aspoň za vyzkoušení. Je pravda, že jsem se chtěla začít krotit a nakupovat chytře, univerzální a nadčasové kousky, které by mi dlouho vydržely, unosila bych je a daly by se kombinovat se vším. Ale víte co? Tahle košile naprosto zapadá do mého stylu a ve skříni přece musíte mít i něco zajímavého, aby ty univerzální kousky nevypadaly nudně no ne? A přesně tahle košile pro mě splňuje.
 

2. věc která přibyla v mém šatníku je tahle krásná koženková sukně. Byla ve slevě v Camaïeu za úžasných 250 Kč, je tak akorát dlouhá, má krásný střih a dedne mi jako "hrnec na prdel". Myslím že dohromady budou tyhle 2 krásky vypadat úžasně, takže se můžete těšit na outfit.
V Camaïeu jsem si koupila ještě koženou bundu, tu mám ale v Olomouci a nestačila jsem vám ji vyfotit, ale na jaře ji určitě uvidítě tisíckrát :)

Jinak si teď celkem užívám volna, klidu a pohody, čtu si knížky, občas něco upeču, pustila jsem se dokonce i do toho vyrábění, ale prezentovat to budu až se v tom aspoň trochu pocvičím. V některých dalších článcích se tak můžete těšit na doporučení knížek a možná i těch pár DIY, o kterých jsem psala tady. A mimochodem pokud to ještě nevíte, tak mě můžete sledovat na mém instagramu jako @lucieswlife.

A co vy? Co říkáte na moje odměnové úlovky, už si taky užíváte volna? A co tak zrovna čtete nebo vyrábíte?

Přeji vám krásnou neděli :)

28 komentářů :

  1. Jeee, berušky, ty jsou opravdu moc roztomilé! A jak sama píšeš, k tvému stylu to sedí, takže proč si neudělat radost :) No a koženková sukně - pokud opravdu sedí tak, jak říkáš, tak za 250 Kč je to super kup...moc se těším, až ji uvidím na tobě :)

    Pieces of FRECKLED style

    OdpovědětVymazat
  2. Tiež som si nedávno objednala kožennú sukňu,ta košieľka je super.
    www.janie-hannagonova.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  3. Miluju tu košili! je boží! ;)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  4. No ta košile je bombová!:-) Jinak bych tě chtěla pozvat na můj blog, kde začínám výzvu 100happydays, možná by ses ke mě připojila a také začala:-)
    http://passengersmaniac.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za pozvání, o 100happydays jsem taky uvažovala, někdy během roku se do toho snad pustím :)

    OdpovědětVymazat
  6. Kosile je pekna.
    www.style-and-smile15.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Super věci :) Mám CA moc ráda a ta košile je boží :3

    OdpovědětVymazat
  8. Jééé..zdravím, Krásko! :) Už se opět těším na naše společné nakupování:)
    Hrozně se mi líbí ta tvoje košile! To zas budou krásné outfity (y)
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  9. Ja sa tiež vždy po skúškach musím niečím odmeniť :) Hneď mám väčšiu radosť. Tá kožená sukňa vyzerá dobre.

    OdpovědětVymazat
  10. V C&A jsem už nebyla věky a teď se dozvím, že tam mají tuhle překrásnou košili? No, myslím, že je na čase něco napravit. :-D

    T.

    OdpovědětVymazat
  11. Určitě běž, občas se vážně vyplatí jít se podívat do obchodů, kde obvykle nenakupujete, dají se tam najít takovéhle poklady :)

    OdpovědětVymazat
  12. Ta košile je super =)), já si pořídil taky jednu trochu úletovou, černou posetou malými barevnými raybankami =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  13. Děkuju, jsem zvědavá na tu tvojí, už se těším na outfit :)

    OdpovědětVymazat
  14. Košile i sukně je krásná :-) Já si plánuju objednat bílou s černými srdíčky a vínovou skater sukni :-)

    OdpovědětVymazat
  15. Jé, srdíčkovou bych chtěla taky a i jsem nějaké viděla v obchodech tady u nás :)

    OdpovědětVymazat
  16. Tá košeľa je krásna a lie lienky roztomilé. Rada by som si niečo také kúpila, no keď sme boli v Krakowe, mali tam úžasnú rifľovú košeľu s takými malými srdiečkami, no zaváhala som, tak ju nemám :((
    Ale táto je nádherná, aj suknička :))

    DominicaLand

    OdpovědětVymazat
  17. Jé děkuju :) Kamárdka prý našla skvělou košili s veverkama v Mangu, tak tam zkus mrknout :)

    OdpovědětVymazat
  18. ta košile je skvělá, úpřesně takovou nějakou ted hledám

    OdpovědětVymazat
  19. Love that skirt!

    http://deadlyinlove.com/

    OdpovědětVymazat
  20. waau košile i sukně vypadaj nádherně, ale zaujala mě především ta košile!

    OdpovědětVymazat
  21. tá blúzka je veľmi chutná!

    baribircak.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  22. :) Děkuji za tvůj šťavnatý komentář :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3