1. ledna 2015

Happy New Year!!!

 Šťastný nový rok vám všem!!!!!!

Doufám, že se v něm nám všem bude dobře dařit, že si ho řádně užijeme, budeme cestovat a číst knížky, fotit, učit se nové věci, získávat zkušenosti, nové zážitky a přátele. Doufám, že budeme plni optimismu, že se budeme obklopovat lidmi kteří nás budou dělat šťastnými, knihami, blogy, obrázky a fotkami které nás budou inspirovat. Doufám, že si z něj odneseme spoustu krásných vzpomínek a že na něj za další rok  budeme s láskou vzpomínat. 

Jako malý dárek-nedárek pro vás jsem si konečně založila účet na instagramu kde mě najdete jako @lucieswlife.
Taky se mě můžete na cokoliv (ovšem v rámci slušnosti) zeptat na asku, kde mě taky najdete jako lucieswlife

A jelikož je nový rok, připravila jsem si i seznam svých předsevzetí:

*pravidelně psát články a zlepšovat kvalitu blogu
*běhat, fotit
*přečíst každý měsíc aspoň 1 knihu mimo těch školních
*začít pořádně bojovat s prokrastinací
*cestovat

Jaká jsou vaše předsevzetí a co očekáváte od nového roku?

17 komentářů :

  1. Wish you and your beloved a happy new year, good luck and health!

    Would really appreciate if we would follow each other on GFC, G+ and BL, so that we can keep in touch!
    Let me know and I will follow you right back honey!

    xoxo Colli || TOBEYOUTIFUL

    OdpovědětVymazat
  2. Štatsný nový rok, hodně úspěchů nejen v blogování)
    Jakub Janata fashion blog

    OdpovědětVymazat
  3. Tak po milionté (protože přáníček není nikdy dost) ti přeju krásný nový rok, slečno božská :)))
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  4. Šťastný nový rok!
    pekné predsavzatia s prvým san zhodneme :)

    http://byfoxygreen.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  5. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  6. Taková předsevzetí ti schvaluju :D ať se všechno daří! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Taky bych chtěla začít běhat, ale nevím nevím :D Hodně štěstí s blogem do dalšího roku :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  8. Já si předsevzetí nedávám, a jelikož byl rok 2014 hroznej, tak očekávám, že tenhle by mohl být skvělej :)
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  9. Přeju ti aby ti to vyšlo Veru a rok 2015 byl super ☺

    OdpovědětVymazat
  10. Také jsem si dřív říkala, že bych chtěla přečíst každý měsíc jednu knihu, bohužel jsem to splnila myslím jenom dvakrát. Přeji ať se ti tvá předsevzetí podaří splnit.

    OdpovědětVymazat
  11. držím ti palce, aby si splnila všetky predsavzatia :-)

    http://deliciousdame.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3