5. února 2015

OOTD Navy coat


Dobré ráno všem. Venku nám začalo pěkně přituhovat, aspoň teda u nás v Liberci, a tak jsem ráda, že jsem stihla tyhle fotky nafotit ještě za mírnějších teplotních podmínek. Konečně vám můžu ukázat svůj úžasný modrý kabát z Camaïeu a taky tu roztomilou košili z C&A, kterou jste mohli vidět v mém new in článku. Kromě mě a mojí ségry se k nám při focení přidaly i 2 kočky z našeho tria, a to Saša a Toník, můete hádat, kdo je kdo. Když budete pečlivě sledovat moje "laní nožky" (a ten název berte opravdu s humorem), možná je na některé fotce i zahlédnete :)
A dále, moc mě zajímá váš názor na fotky. Chtěla jsem zkusit posunout blog o něco dál, tak jsme si s fotkami trochu pohrály (asi bych se měla naučit fotit o něco líp, ale vždycky si myslím, že na to nemám čas). A taky jsem zvětšila jejich rozměr, tak doufám, že to není až moc. Co myslíte? Je to takhle lepší, nebo se mám vrátit ke starému formátu "Extra velké", který nabízí blogger? A poslední věc ohledně fotek, na Facebookových stránkách blogu totiž můžete najít i nějaké bonusovky, takov perličky z focení :)


Mějte se hezky :)


















Coat: Camaïeu  /  jumper, pants, bag: H&M  /  shirt: C&A  /  shoes: CCC  /  lipstick: Rimmel London 107

22 komentářů :

  1. Velikost fotek je takto ok si myslím ;).
    A ten kabát je moc pěkný..
    Jinak fotit, když je všude bílo a do toho ještě svítí slunce, je dost obtížné, fotky jsou pak přesvětlené, tak si pak možná v počítači trochu pohrát s expozicí (respektive ji snížit, ubere to fotkám na světelnosti)

    Prima den ^_^,
    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Super, děkuju za radu i za pochvalu ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Čauky krásko!
    Laní nožky opravdu máš, takže to s humorem brát nebudu :)
    Fotky jsou naprosto nádherné a božské. Už ráno na mě vyskočily jako hlavní aktualizace Facebooku, ale k notasu a prohlídce článku jsem se dostala až ted!
    Ach, tobě to tak sekne..
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  4. :D Děkuju krásko, klasním se tvým komplmentům na svých laních nožkách :D:D

    OdpovědětVymazat
  5. Sluší ti to strašně moc! :) a ten formát se mi líbí, i když sama jedu už nějakou dobu "extra velké" ale to spíš z mé lenosti :D

    OdpovědětVymazat
  6. šíleně moc ti to sekne! :) ach, ty vlasy... :)

    PS: Moc ráda bych tě pozvala na svou GIVEAWAY :)

    OdpovědětVymazat
  7. Rozměr fotek je rozhodně fajn! :) Nic velkýho ani nic malýho, rozhodně tomu dej šanci! :D :)
    A ten kabát v kombinaci s tím svetrem a s tou košilí je super! A ta rtěnka ti ohromně sluší, fakt že jo:)))) Jinak ti děkuji!!!!!!!!!! :))))

    OdpovědětVymazat
  8. Moc se mi líbí kabátek, svetr a košilka :)

    Nicole

    OdpovědětVymazat
  9. Fotky jsou krasne a moc ti to na nich slusi :-)

    OdpovědětVymazat
  10. Outfit je moc pěkný!:) A fotky jsou užasné!:))
    http://little-and-sweet-blog.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3