11. března 2015

Home Decor & Interior Inspiration No. 10

 Dobré ráno. Vybrala jsem pro vás další malé interiérové inspirace (opět převážně na Pinterestu a weheartit). Jelikož se blíží jaro, je třeba hodně kytiček, aspoň já si teda vždycky na jaře koupím nějaký ten kvítek, třeba hyacint nebo tulipány, ale ani kaktusy a sukulenty nejsou k zahození že? Také není od věci přidat nějaké barvy a když si rozkliknete číst dál a podíváte se na následující obrázek, tak uvidíte co mě uchvátilo!
Bílá barva nábytku se mi vždycky líbila, ale nechat kus přírodního dřeva je podle mě absolutně geniální, co myslíte? A opět se vás zeptám, který obrázek se vám líbí nejvíc a jestli se hodláte pustit do dekorování a obměňování vašich pokojů nebo bytů? :)






7 komentářů :

  1. já nic doma předělávat nemůžu :D to bych dostala!... :D. A líbí se mi ty sukulenty ve skle, to bych možná i zvládla :)).

    Jinak ráda čtu takové články :)

    http://gagenka.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  2. No tak ale ta první dvoubarevná židle je dokonalá <3, wow...miluju ji =D

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  3. Jé, ta tyrkysová židlička jakoby květina je skvělá :)

    OdpovědětVymazat
  4. Ty květináče jsou totálně boží, něco takového bych si ráda vyrobila, jedinej problém je v tom, že mi vždycky všechny kytky hned umřou :/ :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, s pěstováním jsem na tom stejně, jsem aky děsná zabíječka kytek a to se fakt snažím!!!! :D

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3