30. července 2015

July random


mix
     Ahoj. Červenec tohoto roku už se s námi dlouho neohřeje (a my s ním už taky ne), a tak je asi vhodná příležitost udělat takové malé shrnutí, random či jakkoliv jinak to kdo nazveme. Nejsem sice mistr fotograf a foťák ani nevytahuju tak často, jak bych asi mohla, přesto byl červenec poměrně plodným měsícem a já si ho teda můžu dovolit sesumírovat do těchto "pohlednic". Když se ještě vrátím k množství fotek tak vlastně není pravda, že by jich bylo tak málo, ale na spoustě z nich jsou mí kamarádi nebo příbuzní a já si myslím, že není úplně fér sdílet na mém osobním blogu jejich životy a zážitky, proto jsem vybrala tyhle fotky, na kterých je buď architektura, příroda, jídlo nebo já sama :)
     Jak už jsem nakousla nejen tady ale i v minulém článku, v červenci se toho dělo docela dost. Navštívili mě kamarádi z Olomouce, se kterými jsme letos vyrazili do Jizerských hor na Šámalku, do letního kina na Spalovače mrtvol a taky do naší oblíbené liberecké pekárny/kavárny/mléčného baru, kde mají tu nejlepší pistáciovou zmrzlinu na světě. Pak se to obrátilo a odjela jsem já do Olomouce vidět se se sestřenkou, Instantní kráskou a s mojí milovanou Olomoucí a jejími kavárnami! Po mém návratu přijeli příbuzní ze Švýcarska, takže jsem si konečně zase mohla vyzkoušet své znalosti němčiny. I s nimi jsme jeli na Šámalku a dále pak na Sychrov a na Ještěď, kde jsme měli fakt výbornej oběd s krásným výhledem, kávou a dezertem nakonec (je to ta roláda na druhém obrázku). Následovala Benátská, z té mám jednu použitelnou fotku pro blog, a to makronky. Pokud mě sledujete na mém instagramu (@lucieswlife) , tak jste si některých z těchto fotek mohli všimnout už tam :) No a v neposlední řadě musim zmínit i návštěvu naší liberecké Zoo, kterou jsem viděla poprvé v novém kabátě. Pokud jste v liberecké zoo ještě nebyli, tak si určitě udělejte výlet.



  
Když jsem byla v Olomouci, tak mě sestřenka navedla na American horror story. Já jsem děsnej strašpytel a horory nesnáším ale tenhle seriál je boží :D už jsem dojela 3. sérii a chystám se na další, takže tohle vám můžu rozhodně doporučit.
Pokud byste chtěli spíš nějaký tip na čtení, tak vám můžu dohodit knížku Nevyšlapanou cestou od M. Scott Pecka. Je to psychiatr s dlouholetou praxí a píše vážně moc pěkně. V téhle knížce se zabývá tématy jako je láska, náboženství, milost, odpovědnost, svoboda a tak dále. Já jsem u té knížky dost přemýšlela, na některé věci jsem změnila názor a myslím si, že mě posunula trochu dál. Kromě samotných myšlenek se mi v knize moc líbilo i zahrnutí příkladů z praxe.

jested

july_random_outfits

No a na závěr ještě malý přehled červencových outfitů. Co na tenhle článek říkáte? Já doufám, že se vám líbil a pokud jo, tak mi to napiště do komentáře a já se v srpnu budu snažit víc fotit, abych mohla napsat další random :)
Mějte se pěkně :)

11 komentářů :

  1. Moc pěkné fotky, důležité je, že se člověk nenudí a pořád poznává nové =)

    Copak chystáš za výlety na srpen? ;)

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju :) Přesně tak, důležitý je se nebát a zkoušet nové věci :) Kromě návštěvy kamarádky zatím na srpen žádné pevné plány nemám, ale nakonec stejně bývají nejlepší ty spontánní akce :)

    OdpovědětVymazat
  3. Random post to ja môžem, však asi už vieš <3 Krásne fotky <3
    Dijoun&Klaudi

    OdpovědětVymazat
  4. Fotky jsou skvělé :) Jde vidět že si léto užíváš :)

    OdpovědětVymazat
  5. Skvely fotky :)

    http://curyinthecity.blogspot.cz/
    Fashion Paris&Prague

    OdpovědětVymazat
  6. AHS je super, ale nemôžem to pozerávať, lebo sa potom strašne bojím :D

    www.beautiful-savage.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  7. Je pravda, že když sjedu hodně dílů tak se mi pak taky zdají špatný sny, ale jinak jsou první 3 série v pohodě :) V zápalu zvědavosti jsem ale načla i tu 4. a to je jiný kafe, v půlce 1. dílu (který jsem si pustila před spaním :D) jsem to musela vypnout :D

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3