6. října 2016

Jak jsme se stěhovali!



Ahoj! Dneska mám pro vás trochu speciální článek, protože vám v něm chci oficiálně představit svoje první video. Na konxi svých prázdnin jsem psala o tom, že se budu pomalu stěhovat do Olomouce a jestli by vás zajímalo, kdybych to zdokumentovala. Já sama už jsem to měla tak trošku v plánu, ale nahlas to tady zmínila až moje instantní kráska. No a tak vzniklo tohle video. Vím že není perfektní, ale je to prostě první pokus!
No a jak jsme se teda stěhovali? Pár dní před stěhováním jsem začala pomalu balit, protože mám opravdu šílenou hromadu věcí, které potřebuju (haha, znáte tohle potřebuju, žejo) mít v Olomouci. Den před odjezdem jsme všechno včetně nábytku naskládali do auta, ráno jsem pak už jen přemístila morčátka do cestovní bedýnky, zabalila svačinu a vyjeli jsme. Cesta nám zabrala asi 4 hodinky, což není tak špatné skóre. Na místě jsme se pak sešli s jinochem, který nám předával klíče a šli jsme přemisťovat věci z auta do bytu.

Po přemístění věcí jsme měli všechno všude. Rozhodli jsme se začít sestavováním nábytku, abychom pak ještě mohli s prázdným autem dojet do Přerova pro další věci. Protože já nejsem zrovna technický typ, nechala jsem stavbu na chlapech a radši jsem se starala o morčátka, dala jsem jim najíst, napít a připravala jim klec. Když jsme měli hotovo, jeli jsme do Přerova k Vikingově babičce pro zbytek věcí, které jsme si  u ní nechali přes léto (peřiny, nádobí, atp.) Vrátili jsme se večer a teď nás čekalo to nejhorší. Vymyslet jak rozmístit ty věci z tašek do pokoje. Byl to nelehký úkol, ale ještě ten den se nám podařila většina věcí nějak roztřídit a najít jim jejich místo. První noc jsme přečkali víceméně na zemi, matrace k nové posteli měly přijít až druhý den.

A taky že jo, dorazily naštěstí hned ráno, takže jsme si pak mohli napravit záda z té první noci. Douklízeli a dopřestěhovali jsme zbylé věci, objednali pračku, kterou jsme dostali naštěstí hend druhý den. Tak bylo naše stěhování téměř u konce, už jsme si museli počkat akorát na postel, která jak na potvoru přišla až v pondělí, když jsme už oba museli být ve škole, ale vzládli jsme to.  No a jakt o u nás vypadá teď můžete vidět právě na konci videa.

Doufám, že se vám článek i video líbilo, budu ráda za jakoukoliv konstruktivní kritiku videa, tipy, rady a samozřejmě i pochvaly :D Vůbec se nebudu zlobit, když mi dáte palec nahoru nebo odběr a já se pak s o to větší radostí pustím do dalších videí. Na YouTube mě najdete tady. A abych vás nalákala, už teď pro vás připravuju ještě jedno video, které by mělo (podaří li se všechny editorské práce) vyjít příští týden ve středu, tak se těšte.





2 komentáře :

  1. Ten pokoj vypadá moc pěkně :) a zbožňuju tvoje morčátka fakt :D

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju Klárko :) No my je taky zbožňujeme, pokusím se je sem nebo na youtube zase propašovat :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3