30. března 2017

Spring is here

1_01

Aho, ahoj. Tak už tu máme jaro, konečně! Sluníčko nabývá na síle a my doufám za chvíli, až si zvykneme na tu změnu času, taky. A taky se těším, až budu moct pokračovat v běhání. Asi před měsícem jsem začala běhat a vážně jsem na sebe byla pyšná, že se mi dařilo. Asi před třema týdnama jsem dostala v posilce ránu do zad, dvou a půl kilovým balónem. Před dvěma týdnama se ze mě stal "invalida" a teď jen čekám na nejbližší termíny u neurologů a na rehabilitacích, abych konečně mohla zase začít cvičit. Nevím, jestli si se mnou osud nebo karma stále potřebují zahrávat, ale jen co začnu mít pocit, že se dostávám do formy, že se posouvám vpřed ve svých cílech, tak BUM! něco se stane, já nemůžu pokračovat a po delší pauze pak začínám znovu od znova. Je to celkem demotivující, jen co je pravda, ale letos to chci fakt zvládnout. Tak mi držte palce!


IMG_0137

IMG_0083

IMG_0068

IMG_0111

IMG_0154

IMG_0146

IMG_0187
I was wearing: Coat, blazer: Camaïeu  /  pants: F&F  /  T-shirt, bag: H&M  /  shoes: Deichmann  /  sunglasses: C&A



11 komentářů :

  1. Luciku, postavu máš dokonalou i tak :) Ale chápu, že tě to hrozně demotivuje. To znám..:( Ale neboj, celé léto se zas budeš ladit do formy. Bude na to čas a budeš zdravá...
    Outfit ti sluší, Viking je dobrý fotograf :) Vyřiď mu, že ho chválím:)

    OdpovědětVymazat
  2. Je děkuju :) Myslím, že v létě budu opravdu Ladit :D Vikingovi už jsem vyřídila úplně všechno, ale pochvalu vyřídím klidně i podruhé :)

    OdpovědětVymazat
  3. Sluší ti to:) Ono je to asi u každého podobně, chvíli skvělé a pak bum a něco se stane...:) Ale bude to zase dobré;) Držím palce.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. super jarný outfitík :) takéto mám veľmi rada :) a páčia sa mi tvoj botičky :)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuji Ajvn, ty boty mi chválí snad každý koho potkám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju Kate, já doufám, že už další rána a přerušení do léta nepřijde! fakt si to chci jednou užít aspoň měsíc v kuse bez překážek :D

    OdpovědětVymazat
  7. Moc pěkný outfit, strašně moc se mi líbí ty kalhoty!

    OdpovědětVymazat
  8. to tričko má parádny detail :)

    OdpovědětVymazat
  9. Milujuuuuu modrý kabáty, takže máš u mě plusík!
    P.S.: jsem zpěěěět na blogu

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3