7. července 2017

Back in time: Spring random

IMG_20170507_113632

Ahoj. Až se stydím jak je to dlouho, ale jsem zase tady. Beru to trochu jako experiment, protože vůbec nedokážu identifikovat, jaký mám vlastě ještě vztah k blogování, ale už tam asi není ta vášeň co na začátku. Je za tím asi víc věcí.
Například stav blogové scény, myslím tím, že je přesyceno a mám pocit, že v záplavě mnohem větších, sponzorovanějších a atraktivnějších blogerů ty moje výlevy trochu postrádají smysl. Je to i v tom, že tenhle ročník ve škole byl asi nejnáročnější vůbec. Byla jsem ráda, že jsem si ve škole oddřela svoje, po škole dělala věci do školy, pak jsem místo večerníčku z posledních sil zašla do posilky a doma padla do posele a do 3 minut usla. Na blog pak nebyl čas ani energie. Taky nebylo o čem psát, protože kdo bude neustále dokola číst že se jen učím, cvičím a v pauze se stačím najíst něčeho nefotogenického. Jediné fotogenické jsou dortíčky z kavárny, ale nemůžete přeci vypadat, že se svojí postavou jíte jenom po kavárnách (to berte prosím s nadsázkou). No a taky jsem se změnila já.

Zdá se mi, že se v tomhle období života hodně měním, moje názory, preference, zájmy. Blog jsem začala psát, protože mě bavila móda, ale neměla jsem tolik peněz, abych mohla držet krok s jinými blogerkami. Neměla jsem oproti nim technické vybavení, ani jsem neuměla pracovat tak dobře s editory, s blogerem atp. Pak jsem měla v mých očích asi nejlepší blogerské období. Byla jsem v druháku na vysoký, spokojená, měla jsem nejlepší blogerskou kamárdku, která mě hodně motivovala a pomáhala mi. Ale už mi chyběl vztah. V zápětí se objevil Viking a naše světy se začaly prolínat. Díky němu jsem začala chodit do posilky a většinu času jsem trávila s ním (a loni taky s bakalářkou a státnicema). Dneska už mě víc než móda zajímá fitness a radši dám peníze na dobrý jídlo a permici  a do naší společné budoucností (třeba si koupím hezký povlečení nebo toustovač) než jen do hadříků, které by mě těšily pár okamžiků, než by vyšly zase z módy. Móda a blogování už je pro mě spíš pozlátko, je to pěkné, líbí se mi to, závidím některým ženám/blogerkám jaké kousky mají, jak jim to sluší, kam se díky bogu podívají a co zažívají. Pro mě to ale není dosažitelné a upřímně už po tom ani tolik netoužím. Radši si zaplatím za možnost pracovat na sobě, rozvíjet se, do něčeho co vydrží a je smysluplné. Loni jsem si třeba udělala kurz výživového poradenství a i když jsem si za těch 9.000,- mohla koupit spoustu hader nebo 2 kabelky od Rebeccy Minkoff, jsem ráda, že jsem je investovala do něčeho smysluplnějšího.
Doufám, že na vás článek nepůsobil moc negativně, chtěla jsem jen popsat co cítím a jak teď blogování vnímám. Článek je jinak věnovaný střípkům z jara, které se tou dobou nedostaly do článku, protože jich bylo málo a protože jsem neměla čas. Ale určitě se vám bude líbit! (aspoň ty kytičky z flóry, které trumfnou i Holandsko!)

IMG_20170507_113626
(Procházka po flóře, Halenka, kabelka a baleríny H&M, kalhoty F&F)

IMG_20170506_122551

IMG_20170506_122053

IMG_20170506_122400
Nejkrásnější tulipány z flóry, doporučuji vám jet se na ně příští jaro podívat!

IMG_20170423_115240

IMG_20170408_131855
Když máme výměsíčí (chápej něco jako výročí, ale každý měsíc), dělám vikingovi lívance na snídani a nejlepší jsou s tvarohem a jahodama!)

IMG_20170608_151652
Jsem posedlá. Pho bo je teď asi moje nejoblíběnější jídlo a mohla bych ho jíst snad každý den, zvlášť od doby, kdy v Liberci otevřeli Street PHO! Pokud si do Liberce plánujete udělat výlet, tak tohle je jedna z fajn restaurací v centru, kam zajít. Pozor ovšem, tahle fotka je z Prahy ze spicymama na chodově.
IMG_20170601_162813
A další doporučení v Liberci. Kavárna Role, úžasné domácí dorty, nejpříjemnější obsluha na světě a teď nově začali dělat i sendviče. Tenhle je s kuřecím grilovaným masem, sázeným vejcem, skvělým dresingem a zeleninou. Vynikající!

IMG_20170425_080514
Matcha je moje nejoblíbenější věc po běhání!

IMG_20170613_072621
Nejlíp se pracuje když se máte na co koukat a tyhle kytičky byly nádherný!

IMG_20170427_174824
A náš kocour Vašík, asi jediná fotka, kdy se při cvaknutí spouště nepohnul a nerozmazal se mi :D





2 komentáře :

  1. Luci, v mnoha věcech s tebou souhlasim. Přijde mi, ze česká blogove sféra je spis takova blogova prostituce "za peníze udělám cokoliv.. Reklamu čemukoliv"..a mrzí mě, ze tyto šíleně sponzorované blogy, co maji každý post zaplaceny někým jiným převládají.. Lidí je čtou, protoze život, kdy každý den jsi na jine akci a mas novy kousek oblečení nebo kosmetiky zní lakave. Ale ruku na srdce...kolik nás, obyčejných smrtelníků si neco takového může dovolit?
    Nikdo. Sama vyhledavam blogerky, co jsou nohama pevně na zemi, normální holky jako ja.
    Taky se mi za poslední dobu hodne změnily priority, ale oblečení a kosmetiku miluju - kvůli sobě, ne kvůli blogu, takže i tak hrozne rada vymyslim nové kombinace a nakupuju, ale v mezích. Ale je fakt, ze namul nábytku a výbavy do bytu ted vyhrává...

    Hrozne pěkně si to napsala.jsem rada za tento článek;)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, děkuji, upřímně ty jsi asi jediná blogerka (mimo toho, že jsi moje dobrá kamarádka), která mě motivuje jak blogy číst, tak i ten svůj udržet :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3