22. srpna 2017

Cat power

IMG_0294
Dobré ráno. Dnes mám pro vás slíbený outfit s cupcake tričkem. Nevypadají ty volánky jako krém? Upřímně je to pro mě trošku nezvyklý kousek, je hodně ženský a taky barevný, ale kupodivu se v něm cítím dobře. Dalším výrazným kouskem v outfitu jsou moje úžasný kočičkový sandálky z Asosu, které jsem si koupila už na jaře, ale protože mi byly vetší a s počasím to bylo všelijaké, tak se mi je do outfitového postu podařilo vyfotit až teď. Outfit ale není to jediné o čem jsem se dneska chtěla rozepsat!
Už zase je ze mě na měsíc slaměná vdova. Naposledy jsem se jí stala na přelomu října a listopadu, když můj viking odjel na měsíční stáž na Slovensko. Tentokrát odjel zpátky na moravu, kvůli několika věcem, které je třeba zařídit, a nemělo by smysl, aby jezdil neustále tam a zpátky. Takže se uvidíme zase až kolem 18. září, kdy začíná semestr. Někomu se měsíc nemusí zdát jako moc dlouhá doba, pro někoho je to věčnost. Pro mě něco mezi tím. Už jednou jsme to zvládli a zvládneme to i tentokrát, ale pro mě tyhle "opušťáky" moc nejsou. My spolu už totiž žijeme, jsem zvyklá se vedle něj probouzet a on vedle mě usínat. Trávíme spolu čas, který můžeme, ať už jde o posilku, hraní si s morčátkama nebo povídání o všem možném. Není to jen můj přítel, je to i nejlepší kamarád. Nechci, aby to vypadalo tak, že jsem na něm závislá. Ale on je někdo, komu absolutně důvěřuji, vždycky mě podrží a motivuje, rozesmívá mě, každý den mi řekne něco nového a zajímavého, u jídla se díváme na Simpsonovi nebo Futuramu, je to náš rituál. A teď najednou tohle všechno zmizí, velká část mýho dne a já si budu muset poradit sama se sebou. Přeci jen, když něco děláte s někým a máte to tak rádi a pak najednou musíte tu činnost dělat sami, není to už stoprocentně ono. Aspoň já to tak vnímám. Spousta lidí by mi řekla "aspoň budeš mít čas sama na sebe". No já si nejsem jistá, že tolik času sama pro sebe potřebuju. I když jsem s ním, tak čas sama na sebe, pro svoje činnosti i myšlenky mám. Mám ho dostatek a zbytek ráda věnuju společným věcem, nebo jiným lidem. Ve zkratce řečeno, já ho miluju a mám ho i strašně ráda jako člověka, fascinuje mě, posouvá dál, když to potřebuju, tak mě podrží a bude mi chybět. Bude mi chybět každý den celý měsíc. Přesto to vydržím jako minule, přesto si najdu jak se zabavit, s kým se zabavit a zase budu vděčná, až se sejdem a budem spolu usínat a probouzet se do nových rán.

Jak to máte se vztahy vy, ať už se jedná o vztahy milenecké, kamarádské či v rodině? Taky je vám někdo tak moc blízký, nebo si hravě vystačíte jen sami se sebou a jste tak radši?
IMG_0278

IMG_0249

IMG_0238

IMG_0272

IMG_0279

IMG_0285

IMG_0283

IMG_0292
Top, pants, bag, necklace: H&M  /  shoes: ASOS



5 komentářů :

  1. botičky sú krásne, vo vzťau to máme podobné, bývame spolu a už si to moc neviem predstaviť byť od seba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji :) A ať vám to dlouho vydrží :)

    OdpovědětVymazat
  3. Nádherně sladěný outfit! Moc se mi líbí top i botky :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  4. Jeeee, tobě to neskutečně sluší. Růžová k tobě jde. Je to příjemná změna.. Takže za mě určitě palec nahoru :))
    A s tím mužem to mám podobné. Pro mě jsou i dva týdny hodně. Ano, mám stále co dělat, nejsem na něm závislá... Žiju si svůj život, ale stejně mi tak nějak chybí... Odloučení na týden je v pohodě, člověk si urovná myšlenky, udělá si, co potřebuje.. Ale delší časový úsek je potom spíše na škodu a na smutek. Vztah na dálku bych třeba už nedávala. A to jsem ho dřív měla ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Jé děkuju Kačí :)) A přesně jak píšeš, týden je ještě fajn, dva se taky dají, ale měsíč už je moc. Já bych teda rozhodně vztah na dálku nedával :D

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3