1. září 2017

NUTREND proteinové palačinky/lívance

IMG_20170817_095711
Dobré ráno. Dnes mám pro vás opět "jídelní" článek. Jedná se o proteinové palačinky, které si ráda dávám jako svačinu, obzvláště ve dnech, kdy nemám moc zdrojů bílkovin v jídelníčku, nebo když mám chuť na sladké. Příprava je extrémně jednoduchá! Rozmícháte základní dávku (50 g) směsi ve 100 ml vody a šoupnete to na pánev. Nutrend dělá směs ve dvou příchutích, respektive jedny bez příchuti a druhé čokoládové, které mám raději. Já je ráda smažím na kokosovém oleji, palačinky pak krásně voní. Na palačinku si někdy dám a někdy nedám Proteinellu, pak Skyr oslazený sirupem z agáve a navrch ovoce a skořici.

Palačinky díky proteinu chutnají trochu jinak než klasické z mouky, mléka a vajec, ale pořád chutnají docela dobře. Co se týče dávkování, doporučená denní dávka, kterou byste neměli překročit, je právě 50 g směsi. V té je 22 g bílkovin. Když si pak ale na palačinku dáváte další ingredience s vysokým obsahem bílkovin, dejte si pozor, abyste nepřekročili cca 30 g bílkovin v takové porci. Více totiž naše tělo není schopno strávit, pokud tedy nejste kulturista, nebo neberete steroidy. Já si tím pádem většinou na svačinu dám jen jednu palačinku z 25 g směsi, 50 ml vody a pak si na ní dám trošku Proteinelly a půlku kelímku Skyru.
A co vy, zkoušeli jste někdy proteinové palačinky? Nalákala jsem vás?
IMG_20170817_101617

IMG_20170814_181216

IMG_20170814_175250

IMG_20170814_175431


6 komentářů :

  1. Protejnaky jsem nikdy neměla, ale kombinace čokolády a kokosového oleje, který mám moc ráda, zní fakt mnamozne

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam :) palačinky nebo lívance jsem už dlouho neměla. Jsem poslední dobou ráno líná si je připravovat, takže vždy skončím u ovesné kaše :-D

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem kolikrát líná dělat i tu ovesnou kaši, přitom je za 5 minut hotová :D

    OdpovědětVymazat
  4. Proteiny jsem nikdy neměla a ani mě moc nelákají, nicméně palačinky vypadají opravdu chutně. Hned bych ochutnala :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. Tak pokud máš dost bílkovin ve stravě, tak to ani není třeba :)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3