25. listopadu 2018

Haul-přírodní kosmetika

haul_7
Krásný nedělní večer! Dnes mám pro vás připravený haul s přírodní kosmetikou, kterou se postupně snažím nahradit jiné kosmetické produkty. Pro přírodní kosmetiku a (ekologické) produkty jsem se rozhodla přibližně letos na jaře. Jako první jsem si koupila v Econee látkové odličovací tampony, přírodní hydratační čistící pleťové mléko a krém a detoxikační mýdlo. Následoval bambusový kartáček na zuby, poté ranní čistící maska z Havlíkovy Apotéky a šampón s kondicionérem Loreal Botanicals. S přírodními a ekologickými produkty jsem byla prozatím velmi spokojená a mému tělu, zdá se, sedí mnohem lépe než jiné kosmetické produkty. Tak jsem se rozhodla pokračovat s přírodní kosmetikou až dokud zcela nevyplní mé potřeby a nevystrnadí ostatní produkty z mé koupelny a kosmetické zásobárny. A co jsem si tedy koupila?

haul_6
Již nějakou dobu jsem pokukovala po přírodním deodorantu a na Econee prodávají tenhle značky Navia. Má příjemnou, svěží citrusovou vůni. Deodorant je v tuhé podobě se špachtličkou. Výrobek je ve skleněné dózičce, obsahuje pouze látky rostlinného původu, je vegan, handmade a netestovaný na zvířatech. Vzhledem k tomu, že mám ještě ze zásoby deodorant Garnier, jsem tento  prozatím nepoužila, ale rozhodně se vám chystám napsat recenzi. Měli byste zájem? Zkoušeli jste už přírodní deodoranty?

haul_5

haul_4_1
Tyto produkty jsem zmiňovala již výše, jedná se o přírodní kosmetiku z Havlíkovy Apotéky. 3 minutovou ranní masku jsem si koupila podruhé, protože s prvním balením jsem byla velmi spokojená. Ostatně můj názor si můžete přečíst v tomhle článku. Kromě masky jsem si koupila i denní a noční krém Krásná slečna, který je vhodný pro pleť náchylnou na akné. Krém používám na noc, protože je mastnější a trochu těžší, což by mi přes den poměrně dost vadilo. Naopak přes noc krém může hezky působit a na pleti je opravdu vidět, když jej používám pravidelně. Ráno pak použiji masku, a obličej mám svěží, hladký a hydratovaný. Oba výrobky vřele doporučuji.

haul_3
Dále jsem si na Econee objednala tento sprchový gel značky Yope, od které mám už krém na ruce, který naprosto zbožňuji. Produkty Yope jsou z většiny přírodního původu, nebo aspoň minimálně zpracovávané, a jsou tak šetrné k přírodě. Sprcháč jsem také ještě nevyzkoušela, protože mám načatý jiný, ale moc se na něj těším.

Poslední produkt, který je vidět na úvodní fotce, je sérum na vlasy od Loreal Botanicals. Z této řady mám již šampón a kondicionér (psala jsem o nich tady) a mám je hrozně ráda, mým vlasům sedí, krásně voní, a tak jsem chtěla vyzkoušet ještě toto sérum, protože mám suché konečky vlasů. S produktem jsem spokojená, stejně jako s celou řadou, a vřele ho doporučuji.

Jak to máte s přírodní kosmetikou vy?

1 komentář :

  1. Přírodní kosmetiku používám velmi ráda :) sice jí nepoužívám v plné síle, ale když je možnost, tak mnohem raději sáhnu po přírodní kosmetice :-)

    Přeji veselé a klidné Vánoce :)!
    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3