18. listopadu 2018

Hodinky jako doplněk, hodinky jako šperk

cluse_1
Ahoj. Dnes mám pro vás připravený článek o hodinkách. Od doby, co jsem začala pracovat, jsem se mimo jiné začala zajímat o větší udržitelnost, minimalismus v módě i jinde, ekologii, přírodní kosmetiku a tak dále. Začala jsem také trochu přehodnocovat svůj styl, přeci jen už jsem nastoupila naplno do pracovního života, kde je dresscode zřejmě trochu méně rozmanitý než byl během studentských let. Velikou změnou je samozřejmě také šíře rozpočtu, kterou nyní můžu do šatníku "investovat". Protože jsem se v létě rozhodla, že se pokusím vyžít s šatníkem, který by se dal označit pojmem capsule wardrobe, začala jsem se více zajímat o doplňky, které by pomohly relativně neutrální a v počtu kousků omezený šatník doplnit a více definovat můj osobní styl. Prvním doplňkem, který mi tak padl na mysl, byly hodinky, které jsou perfektním příkladem skloubení funkčnosti a stylu.

cluse_10Přiznám se, že stříbrné hodinky jsem chtěla již několik let, protože jsem během nich začala více tíhnout ke stříbrným detailům a šperkům, než k těm zlatým a mé jediné hodinky byly zlaté. Myslím, že nemusím říkat, jak univerzální jsou hodinky zlaté a stříbrné barvy, nebo popřípadě hodinky s černým koženým páskem. Pokud jinak nenosíte moc šperků, jako náramky, náhrdelníky, prsteny apod., pak si rozhodně myslím, že mít vícero hodinek není rozmazleností, obzvlášť, když stejně jako já sledujete čas spíše na hodinkách, než na telefonu. Měla jsem tedy vybrané stříbrné hodinky od Daniela Kleina. Když jsem ovšem brouzdala po netu a v Klenotech Aurum narazila na stříbrné hodinky s ciferníkem v barvě růžového zlata, absolutně jsem se do nich zamilovala. Jsou stejně jako čistě stříbrné naprosto univerzální, decentní, ale budou se hodit i k doplňkům v barvě růžového zlata, no vlastně je to dva v jednom ne?

cluse_3Kromě těch stříbrných hodinek jsem pak narazila i na Cluse hodinky s koženým páskem v tmavě zelené, se vorem hadí kůže a ciferníkem též v růžové zlaté. Tyto hodinky jsou na rozdíl od těch stříbrných méně univerzálním kouskem a plní tak o něco více funkci šperku, oživení jednoduchého outfitu, ale praktické jsou stále. Vzhledem k tomu, že jsem měla mít brzy narozeniny jsem neváhala (ne to ne, váhala jsem dost, ale nakonec jsem si řekla, proč sakra jednou v životě ne?) a objednala si obě hodinky.

cluse_6

Obě hodinky nosím ráda, stříbrné pravda o něco častěji, ale nemohu si je vynachválit. Hodinky Cluse sice nemají vteřinovou ručičku, čehož jsem si všimla až po doručení hodinek, ale to mi ani moc nepřekáží. U kovových řemínků si je zvládnete upravit na obvod zápěstí hravě sami a dle potřeby délku měnit. Čas jde na hodinkách velmi dobře vidět, i když se to možná vzhledem k malému kontrastu mezi pozadím ciferníku a ručičkami s časy nezdá.

cluse_8
Co vy a váš vztah k hodinkám? Potřebujete je? Máte jen jedny, nebo více? Využíváte je čistě k určení času, nebo i jako zajímavý doplněk/šperk k oživení outfitu?

4 komentáře :

  1. Mám víc hodinek, ale ani jedny nenosím, dvoje levnější (z Aliexpressu) mají nefunkční baterii a třetí funkční a nejdražší, jsem neschopná přinést do hodinářství aby mi tam dal nový pásek... Lenost vítězí.
    Z hodinek, které jsi přidala mě zaujaly více ty stříbrné, na zelenou moc nejsem. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  2. Cluse jsou moje oblíbené :) Teď jsem propadla i Festinám. Mají pár modelů, které se mi moc moc líbí :D Jinak asi taková klasika je ještě Daniel Welington :)

    OdpovědětVymazat
  3. Cluse hodinky nosí moje žena. :-) Já co se značky týče zase nedám dopustit na Tissot. Mám tyto které jsem dostal jako dárek a ty teda jen tak nedám z ruky.

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3