24. června 2013

Outfit N. 1


EN: Today is a such rainy day and it is only about 14 degrees. I had to go to school and so i did and than I  had the most delicious lunch in past few days and it was a vegetable sauce with dumplings, slice of lemon, fresh cream a the best thing of all-cranberries, which I absolutely love. I know it is not the most healthy meal in the world but I just love it sooo much. Eventually I was a bad girl and I did some shopping (again). Stop talking about these thing and lets say somethnig about my outfit..

CZ: V dnešním deštivém počasí a 14 stupních jsem musela jít pro něco do školy, a taky jsem šla. Následovně jsem si ale zašla na výbornou svíčkovou se šesti, jak se říká, s plátkem citrónu, šlehačkou a výbornými brusinkami, které miluji. Vím že svíčková není nejzdravější jídlo na světě, ale já po ní toužila už několik týdnů! Nakonec jsem byla zlobivá holka a šla (opět) nakupovat. No přestanu blábolit o svém "vzrušujícím" dni a přejdu k outfitu..



I decided to take my huge navy blue cardigan from Mango because  of the weather. Than I just picked my black leggins and black and white striped peplum T-shirt with longer sleeves. To make it a bit more interesting I added my bow necklace and little pearl earrings. My handbag is from Primark from Germany. I wish we had Primark in Liberec because it is an amazing shop and I love it!

Protože počasí je opravdu pod psa, rozhodla jsem se vzít si svůj ohromný, tmavě modrý svetr z Manga. Pak jsem si prostě vzala svoje černé legíny, pruhované peplum tričko, a abych to trošku doladila, přidala jsem mašličkový náhrdelník a malé perličky jako náušnice. Kabelku mám z Primarku z Německa, bohužel v Liberci a ani v Česku samotném Primark není a já bych si ho tu přála, je to úžasný obdhod!



I hope you like my first post and i want to apalogize for my English!
Love Luci.
 
Doufám, že se vám všem můj první příspěvek líbil a doufám, že se sem vrátíte!
S láskou, Luci.
 
 


Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3