8. srpna 2013

Asos wishlist

wishlist

EN: I like these things! I love disco pants but I think they won´t suit me well. Another thing I like are that colourful flat shoes and they´re only 12 €. The last thing on my wishlist are these amazing loafers. I love them the most of all and I´m thinking of buying them. I have never bought anything from online shops (except very cheap jewelry from ebay) but I would like to try it.


CZ: Moc bych chtěla všechny tyhle věci! Už dlouho se mi líbí tyhle vypasované disco kalhoty, ale myslím si, že mi (vzhledem k mé postavě) nebudou slušet. Další věcí, která se mi líbí, jsou ty krásné boty s barevným vzorem a stojí jenom 12 € (což je asi 300 Kč). Poslední věcí na mém wishlistu jsou loafers, které si přeji asi ze všeho nejvíc! Nikdy jsem si z internetových obchodů nic nekoupila (tedy kromě levných šperků z ebay), ale ráda bych to zkusila.
















 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3