7. srpna 2013

FOTD (Food of the day)

 
 EN: Why not FOTD? Everybody knows OOTD and this is my version. I didn´t shoot any outfit today but I had a delicious ice cream, simple home made ice coffee  and toast with tuna and tomato for a diner and I just wanted to show you these photos in here because I don´t have instagram!

What flavor do you like the most? (I´m talking about the ice cream). My favourite is joghurt but I chose mint, melon and dark chocolate today and they were all so yumi!

CZ: FOTD neboli jídlo dne. Proč ne? Každý asi zná outfit dne a tohle je moje verze! :D Dnes jsem nefotila svůj outfit, ale napadlo mě napsat tenhle článek, protože jsme dnes šli do města na výbornou zmrzlinu. Jaká je vaše nejoblíbenější? Moje je jogurtová, ale dnes jsem si dala vynikající mátovou, pak jsem si dala melounovou a čokoládovou. Dalšími "food" záležitostmi, které jsem vyfotila, jsou moje večeře-toast s tuňákem a rajčetem a pak domácí obyčejná a jednoduchá ledová káva.



Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3