21. srpna 2013

Beauty section: Catrice chubby sticks

EN: Hi everyone! Today I´ve got a little review for you. I bought these two amazing chubby sticks, they´re from Catrice and I really like them. I don´t have any Clinique one so I can´t compare them but I would like to tell you something about these. 
I have  them in shades 050 Cherry-ty (the pink one) and 070 I Don´t Red It (the red one) they´re really smooth they smell amazing and they have very nice glossy finish but it´s still not too much.
I must say that the pink one is a bit more pigmented that the red one what disappointed me a bit but I still like them a lot.
One chubby stick from Catrice costs 129 Kč ( 4 £/ 5 €/ 7 $) and that´s a good price i think.
 
CZ: Ahoj! Dnes mám pro vás malou recenzi na tyto "chubby sticks" z Catrice. Bohužel nemám žádné jiné, například od Clinique nebo Loréal, a tak popíšu své dojmy z těchto dvou.
Já mám chubby sticks ve svou odstínech a to růžovou 050 Cherry-ty a červenou 070 I Don´t Red It. Obě jsou moc příjemné na rtech, jejich konzistenci bych přirovnala ke Color Sensational od Maybelline, ale tyto chubby sticks mají výraznější, "hlubší" barvy. Všechny nádherně vodí a na rtech jsou lesklé, ale ne přespříliš.
Musím říci, že ta růžová je pigmentovaná o něco víc než ta červená, což mě trochu mrzí, i tak je mám obě moc ráda.
Jedna chubby stick stojí 129 Kč, což je podle mě dobrá (přijatelná) cena.






Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3