30. srpna 2013

I did it!

CZ: Ano, udělala jsem to! Poprvé jsem si objednala něco ze zahraničního e-shopu (nepočítám-li ebay), a to z New Looku. O nákupu oblečení přes net jsem uvažovala už dlouho a nesčetněkrát jsem si prohlížela webové stránky těchto obchodů, jako např. Vj-style, Asos, Romwe, River Island , New Look atd. ale nikdy jsem se neodhodlala ať už kvůli ceně zboží či poštovného, strachu z velikosti nebo jiných důvodů, ale protože jsem statečná holka a miluji módu, tak jsem si prostě a jednoduše řekla, že to udělám, založila jsem si účet na New Looku, vybrala jsem si to pravé ořechové zboží a objednala si ho. Platba proběhla tím nejjednodušším způsobem přes Paypal.
Co jsem si objednala vám ukážu až mi to přijde, ale prozradím vám, že se na to už hrooozně moc těším:)
A jak jste na tom s nakupováním přes internet vy? Nakupujete v zahraničních e-shopech, nebo v českých a jaké máte s těmito nákupy zkušenosti?
 
EN: Yes I did it. I ordered some clothes from New Look for the first time and it was my first order from online store ever. Oh I have bouht some jewelry per ebay yet but for me this is a bit different. I´m so excited and I´m looking forward to the box with clothes I ordered.
I wont tell you what  have I ordered but I´ll show you in some of next posts. I promise!
And what about you and online stores?
 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3