3. srpna 2013

Berlin part 1

 EN: Hi everybody! How are you? I´m fine because I´ve been to Berlin and it was amazing trip. I spent there 5 days and I definitely haven´t seen everything I could. The weather was fine for walking through the city. I visited some tourist sights walked along the Berlin famous streets went to some shops and rode a bike! I really enjoyed my trip and I hope I come back soon. Here are some photos for you!

CZ: Ahoj! Jak se máte?  Já dobře, protože jsem byla v Berlíně a moc jsem si to tam užila. Celkem jsem tam strávila 5 dní a rozhodně jsem si během nich nestačila prohlédnout vše co Berlín nabízí. Počasí bylo na procházky po městě velice příjemné a dokonce jsme jednou jeli i na kole! Opravdu jsem si tento výlet užila, doufám, že se do Berlína podívám znovu a tady jsou pro vás fotky, které jsem v Berlíně nafotila.

(Brandenburger Tor) 
 
 
(Reichstag) 
 
 
(Siegesäule)
 


(Nikoleikirche)
 

(Rotes Rathaus)
 

 



 (Potsdamer Platz)
 

 (Alexander platz-Fernsehturm)
 

 (Berliner Dom)

2 komentáře :

  1. Závidím, také bych hned jela :(

    OdpovědětVymazat
  2. Já jsem si tu cestu taky plánovala asi 3 roky a až letos mi to vyšlo a už teď si plánuju zase další, chtěla bych procestovat snad celý svět:) Příští rok bych chtěla do Londýna nebo do Paříže tak doufám že se tam dostanu a věřím, že ty si taky určitě najdeš příležitost a podíváš se do Berlína:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3