12. září 2013

Welcome lovlies from New Look!!

CZ: Jupíí! Konečně mi dorazily věci objednané z Newlook.com a jsem nadšená. Měla jsem ohromný strach, že mi nic nesedne, ale opak je pravdou. Boty i Disco pants, které jsem si objednala (obrázek níže) mi sedí naprosto perfektně a jejich kvalita je podle mě skvělá. Boty stály 25 € což je cca 625 Kč a Disco pants stály 30 € = 750 Kč a těch peněz nelituji! Další co jsem si objednala je balení 4 prstýnků. Tady byl bohužel malý problém, ale rozhodně ne neřešitelný:) Kamínek na jednom prstýnku se zlomil a vypadl, ale to se spraví pomocí vteřinového lepidla :) Suma sumárum bych vám New Look klidně doporučila :)
Doufám, že vám tu co nejdřív ukážu nové věci a že mi počasí dovolí nosit je co nejdéle:) Mimochodem, jaký kousek z těch co jsem si objednala se vám líbí nejvíc a pustili byste se vy sami do nákupů přes internet ze zahraničních obchodů?
 
 
EN: Hi everyone! I finally got things I ordered from New Look and I am so happy! I was afraid of the sizing but everything fits me well and I like the quality. Loafers were 25 € and my disco pants was 30 € and it worth it! Another thing I ordered is package of 4 rings. There were a little problém. Stone from one ring broke and fell out but I can repare that.
I hope I show you some outfits very soon! Bye !!!!!



Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3