11. října 2013

Green dress

 Ahoj. Dnes je pátek a já už mám víkend! Ano nemusím do školy tak plánuju jít nakupovat vybavení do kuchyně, doplňky zpříjemňující život a tak podobně. Zrovna teď mám pocit, že jsem samojediná na světě a ta představa mě chvílemi naplňuje pocitem klidu a míru, ale zároveň si připadám sama tím nepříjemným způsobem. Vůbec netuším co dělat, trochu se nudím, v kině nic nehrají a i když miluju kafé a zákusky, tak je zrovna teď nechci.
Snad mě tahle nálada přejde a doufám, že vás ani zdaleka nepotká:)

EN: Hello. Today is finally Friday and for me it´s a weekend, because I don´t have school at Friday. I´m going to buy some little things which I need and some things, which just make me a little bit happier :) Right now I feel like I´m the only person in whole world and that feeling is so peacefull, but at the same time I feel I am alone in the negative way. I don´t know what to do, I´m quite bored, there´s no grat movie in the cinema and although I love coffee with cake, I don´t want any right now.
I wish you much better mood than I have!




Jacket: Terranova
Dress: H&M
Clutch: New Yorker
Booties: Deichmann

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3