10. října 2013

Olomouc


Ahojky:) Jakpak se dnes máte? Já jsem poměrně unavená, ale jinak spokojená. Počasí dneska není nejlepší, mám "bad hair day" a zapomněla jsem si foťák, a proto mám pro vás dnes slíbený článek o Olomouci.
Olomouc je moc hezká, taková útulná a v pátek, kdy mi pózovala jako modelka, bylo naprosto nádherné počasí, takže se fotky celkem povedly. Na fotkách můžete vidět Horní a Dolní náměstí a výhled z vyhlídkové věže, víc toho zatím z Olomouce neznám a sama bych se tu asi ztratila:D
Přeji vám krásný čtvrtek.

EN: Hi, how are you today? I´m a bit tired, but happy. I couldn´t shoot outfit photos today and so I decided to show you these photos of Olomouc. It is very nice city but I don´t know it well yet so here are just some photos from the city centre:)
I wish you nice Thursday!
 



 (my favourite Café)
 











 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3