11. listopadu 2013

B-day presents & new in

 Ahoj:) Po dlouhé době pro vás mám opět nějaký článek. Tentokrát vám ukážu část věcí, kterou jsem dostala k narozeninám a pár nových věcí, co jsem si koupila. 2. část budu prezentovat v článku o Ikee, jak jsem si zařídila svůj pokoj na kolejích. Dneska večer se ještě chystám na psychopárty, kterou pro nás prváky připravili mnohem zkušenější třeťáci. Tématem je letem světem a po dlouhém přemýšlení a zamítání převleků jsem se dopracovala k decentní rádoby francouzské turistce! Tak snad to dopadne:) Pokud to vyjde, tak vám ukážu fotky svého převleku:)
Ale teď už k dárkům:) Dostala jsem Loyd, miluji zelené čaje, a tyhle jsou skoro nejlepší:D takže z nich mám opravdu radost. Pokud chcete vidět další dárky, tak čtěte dále:)

EN: Hi. I´m still alive:) This time I´ll show you some presents I got for my B-day. And than I will wrote another post about things from Ikea and how I decorated my room at the dormitory:)
I´m going to a psychoparty this evenig and the theme is Around the world so I decided to be like a french tourist. I will show you photos if somebody takes it :D
Now something about my present. First present you can see is Loyd green tea. I love it!
If you want to see othe presents I got, read more:)




 Than I got these lovely golden watch from my grandmother and I love them.
 

 This is really nice stuff. It´s swiss liquid soap with some golden pieces and it smells amazing!
 

 I gote these huge lovely rings from my sister <3 and I bought that powder pink flower bracelet. Everything from Lindex
 
 Next thing I bought are these pants from H&M




 Last thing I bought are these 2 tops, which were in sale in H&M I really like these.


2 komentáře :

  1. krásne veci a už sa tešim na ten kostym, dufam že ho pridaš! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:) No nakonec se z kostýmu francouzské turistky stal jakýsi Brit k nepoznání, ale i tak nějaké fotky mám a dám je sem:)

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3