12. listopadu 2013

Psycho party

 
Ahojky:) Dnes mám pro vás slíbené fotky mého převleku, bohužel vám nyní můžu naservírovat pouze 2, protože jinak jsem stála za foťákem, a dělala fotky ostatním.. Ale pořád lepší než vidličkou do oka, že? Mimochodem, mělo by to připomínat Britku:) klobouček, sako, "kebridžovská" taška a oxfordy, které nejsou vidět:(
Ačkoliv jsem musela odejít poměrně brzo, tak jsem si to hezky užila a pokochala spoustou krásných převleků, jako Afričanka a Amish, pózující vedle mě:)
 
EN: Hii! Today I want to show you photos from psycho party. I can´t show you more than 2 photos because I took photos most of the time, but its better than nothing:) I wanted to look like a british student, so I wore hat, blazer, cabridge bag and oxford shoos, which are not in the pictures.
Although I had to go home quite early, I really enjoyed this party and I saw a lot of lovely costumes like african woman and Amish posin next to me in the photo above:)

 And my lovely Amish friend borrowed me his super awesom sunglasses:)

And i wore:
Hat, bag: Gate
Blazer: Camaïeu
Top: H&M
Bracel, jeans: Lindex
Shoes: Baťa


Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3