22. července 2014

Hat and leopard shoes

Hi guys! How are you today? I´m fine. What do you think about the photo above? I personaly like this type of photos (seeing and also taking them) but I´m not sure if you like it and I would love to know your opinion because I think this is perfect cover picture for my posts.
I was at Bohemia jazz fest and honestly I didn´t enjoy it that much because there wasn´t the right atmosphere. First performers were from Denmark and I like them a lot (Foyn trio). I like the northern touch in music if I can say it this way. I wanted to take a lot of pictures during the festival but the battery became discharged :(
Thats all for now and I write you soon again :)
 
Ahoj, jak se máte? Já celkem dobře. Chtěla bych se zeptat co si myslíte o úvodní fotce? Mně se tyhle fotografie líbí (když toho není moc) a to jak jejich prohlížení, tak jejich focení. Už si ale nejsem tak jistá, jak se na to dívá okolí. Dejte mi svůj názor vědět do komentářů, klidně můžete přidat i nějaké jiné typy/rady, cokoliv :)
Jinak dneska jsem byla na Bohemia jazz festu a bohužel musím říct, že to nebylo tak skvělý jak jsem si myslela :( Což o to, interpreti byli dobří, ale publikum teda nic moc. Doufám, že na Benátský se trochu polepšíme! Zpět k dnešku, nejvíc se mi dnes líbila první kapela z Dánska (Foyn trio). Osobně mám ráda takový ten jejich severský prvek v hudbě, jestli to tak můžu nazvat. Když nad tím přemýšlím, tak severský prvek mám ráda asi úplně ve všem - hudba, móda, design, jídlo...Chtěla jsem dnes udělat hodně fotek, ale selhala mi baterka :(
No to je ze dneška asi všechno a já vám něco napíšu (a nafotím) zase zítra :)



 
Top, cardigan, pants, shoes: H&M
Bag: Primark
Hat: Gate

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3