18. července 2014

My new camera!


Hello everybody! How are you today?
I´m fine and full of thoughts because it is really hot outside. I think I love blogging more and more especially now when I try to blog everyday - I got so many ideas about it. I think about The Lord of the Ring because I´m reading this book and I really like the story on those pages. I think I use words I, like, really etc. a lot! I think about Criminal minds because I love this serie and in the end of the last episode was TO BE CONTINUED and I want to see the next episode so much! I think about Olomouc and my friends in there. I love the city and people in it they are so different than people living in Liberec. I think about next year at University - what bring the next school year to us?
I think a lot in this hot weather and there is much more on my mind than I show you now but I don´t want to bore you :)
Onto this post. I bought a new camera  few days ago and I really like it. I own Canon EOS 600 D and I love this camera but when you want to shoot everyday it is not so practical to carry it everyday all day long with you. Also when I want to go to festivals, parties etc. I don´t want to take it because I or somebody else could break it accidentaly. Therefore and for more reasons I decided to buy a new compact camera. I chose Samsung WB350F and I am satisfied with it. I have taken some pictures with it yet and they are really great (you can see those here).
I hope I take a lot of photos with my cameras and that they make a lot of people happy.
Have a nice day and drink some limonade :)

Ahoj, jak se máte?
Já mám v hlavě spoustu myšlenek, asi z toho horka :D myslím, že miluju blogování víc a víc, obzvlášť teď, když se snažím psát každý den mám najednou tolik nápadů na články.. Myslím na pána prstenů, protože ho právě čtu a ten příběh se mi moc líbí a mám tu ideu v knížce moc ráda. Myslím na myšlenky zločince, které jsou asi mým nejoblíbenějším seriálem. No poslední epizoda skončila slovy TO BE CONTINUED a já od včerejška šíleně potřebuju vidět ten další díl! Také myslím na mojí milovanou Olomouc, to město je tak krásné a milé, a taky na svoje kamarády, které tam mám. Myslím na univerzitu, na školu a na to, co mi příští školní rok přinese, co nového se tam dozvím a jaké nové lidi poznám. Zdá se, že ve vedru myslím až moc :D a věřte, že na mysli toho mám mnohem víc, než jsem nacpala do těchto řádků, ale to by bylo opravdu na dlouho a já vás nechci nudit.
Ale k dnešnímu tématu. Koupila jsem si nový kompakt a jsem s ním opravdu spokojená. Já teda vlastním Canon EOS 600 D a tenhle foťák miluju, ale když chcete fotit každý den a třeba nevíte co, jen čekáte jestli vás něco zaujme nebo inspiruje, tak není moc praktické (zvláště pro moje záda) abych s sebou tahala zrcadlovku s mega objektivem. Taky když chci jít na party, fesťák nebo jinou akci, tak mám o zrcadlovku strach, protože za 1. já sama jsem neskutečně nešikovná a za 2. by mi mohl někdo toho miláčka nechtěně rozbít a to nehodlám riskovat. Z těchto a i z jiných důvodů jsem se rozhodla koupit si kompakt a výběrové řízení vyhrál Samsung WB350F, se kterým jsem skutečně moc spokojená :) Už jsem s ním i nafotila nějaké fotky, které si můžete prohlédnou třeba tady.
Doufám, že s oběma foťáky nafotím spoustu fotek, a že ty fotky udělají radost spoustě lidem .)
Mějte se hezky, nebo ještě líp. Čusík :)

 

Žádné komentáře :

Okomentovat

Thank you for every single comment <3