8. prosince 2014

Ať jedí koláče aneb kavárenské povalečky na tahu

Dobré dobré ráno. Venku přituhuje a prosto se takové ohrožené druhy jako já a paní instantní stahujeme do útulných zařízení. (Kdybychom měli prachy a žádnou školu, tak se stáhneme jako ptáci na jih, ale tohle je taky fajn alternativa). Jelikož nemám brigádu a tudíž se mi na věšáku ve skříni houpou jen 2 zimní kabáty, byly by mé outfity dost nuda a o zápal plic po focení v tričku v -20 °C fakt nestojím, proto jsme se rozhodly jednou za čas vyfotit naše outfity v příjemném interiéru nad šálkem něčeho chutného. Tohle je náš první pokus, tak doufám, že se vám budou fotky líbit.

 Naší první návštěvou jsme poctily vynikající kavárnu Café La Fée v Ostružnické ulici v Olomouci. Měli jsme tam premiéru a rozhodně tam ještě zajdem. Dělají tam opravdu ty nejlepší koláče na světě (za doporučení děkuji Dom). V kavárně je jak příjemná atmosféra tak i obsluha. Interiér je francouzský a pocit když sedíte vevnitř naprosto boží. A když si k tomu čtete knihu (já momentálně A uzřela oslice anděla-Nick Cave) tak už vám prostě nemůže nic chybět :)

I was wearing: Jeans, jacket: Lindex  /  shirt: H&M  /  boots: CCC shoes




15 komentářů :

  1. :D :D Paní instantní! Tak teď si mě fakt pobavila :D Hned se mi na té přednášce lépe sedí! :D
    Ty fotky jsou boží...jsi božííí!...a ta svačinka, kterou jsme si daly, byla taky úžová :D já bych ty palačinky a zákusky dokázala jíst pořád :D
    ...//Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju, teď jsi zase zvedla náladu ty mě! :D A takovou svačinku bych si dala říct každý den, celý den :D Už se těším na tvůj článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Super nápad, takhle fotit outfity uvnitř :). Ta poslední fotka se mi líbí nejvíc
    Blog by Veru

    OdpovědětVymazat
  4. Interiér vypadá lákavě, mám rád takové kavárny, co mají duši..
    A na ten jih bych táhnul taky, a hned..a nejspíš napořád!

    Michael
    www.ontheleaf.net

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju Veru :)

    Ano, na pořád! A z té kavárny mám ještě pár fotek v zásobě, takže bude asi ještě jeden speciální příspěvek s interiérem a tak :)

    OdpovědětVymazat
  6. Tak jako dobrý, úplně jsem z toho dostala chuť na dortík :D fotky ale super :)

    OdpovědětVymazat
  7. Outfit je moc hezký a máš moc krásné vlasy! www.beautypusinka.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  8. máš nádherné vlasy :D a ta první fotka se mi hrozně moc líbí :) Sluší Ti to :)
    franckovaveronika.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Máš moc pekné okuliare a veľmi ti pristanú :) A teraz som dostala chuť na také dobré cappuccino aké vidím na poslednej fotke :D :D

    http://lamodaeanarchia.blogspot.it/

    OdpovědětVymazat
  10. Jé děkuju:) No a kávy není nikdy dost :D

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3