9. března 2018

Co bylo a stále může být

PC017771
Dobré ráno. Už  mám pocit jara a jako bych se já i blog probrala ze zimního spánku. Mám to tak snad každý rok a můj blog během zimy skutečně spí. Ale určitě to znáte taky, nosím stále jeden kabát, který dokáže odrazit jak zimu tak sníh nebo déšť, čepici naraženou hluboko do čela, protože trpím na dutiny, nosím ty stejné boty a kromě toho opravdu ani nemám náladu! S jarem je ale všechno jinak. Jaro mě probouzí psychicky i fyzicky a možná to, že píšu tenhle článek, je skutečným znamením příchodu jara!
Outfit byl focený ještě před Vánoci, kdy za mnou do Olomouce přijela moje milovaná instantní kráska. Počasí bylo tehdy tak teplé a přející, že jsem klidně mohla vyjít v těch šortečkách a nebyla mi zima ani bez čepice a bez kabátu.
Omlouvám se, že je článek zaměřený jen na outfit, ale příště se už určitě zaměřým na trochu zajímavější a inteligentnější témata.
Mějte se hezky

PC017767

IMG_0580

IMG_0595

PC017703
Kabát: Camaïeu, Svetr: Lindex, Kraťasy: H&M, Šála, kabelka: C&A, Boty: CCC shoes

2 komentáře :

Thank you for every single comment <3