6. července 2018

Alga Maris sprej na opalování - recenze

opalovani_1
Krásný pátek. Léto začíná a s ním i období dovolených, moře a opalování. Já jsem byla před dvěma týdny v Chorvatsku a moc jsem si to tam užila. Na co jsem ale před dovolenou myslela jako první, byla ochrana před sluníčkem a byla jsem moc ráda, když jsem dostala nabídku ke spolupráci s lékárnou benu. Mohla jsem si vybrat libovolný výrobek, a tak jsem sáhla po spreji na opalování Algamaris a na dovolené ho pořádně vyzkoušela. A co si o něm myslím?
Po této značce jsem letos sáhla poprvé. Jelikož se snažím používat více přírodní, ekologické a pokud to jde i vegan/netestované kosmetiky, snažila jsem se najít takovou značku, která by tyto parametry splňovala. První zmínku o tomto výrobku jsem zaznamenala u Lucky, která ve svém článku popisuje, podle čeho a jak vybrat kvalitní opalovací přípravky.
Co se tedy týče těchto parametrů, opalovací sprej Algamaris s SPF 30 obsahuje 99,9% složek přírodního původu a 30% z nich je z bio zemědělství, výrobek má certifikaci Ecocert Greenlife. Sprej má minerální filtry, což znamená, že funguje mechanicky - na pokožce se vytvoří ochranná vrstva, která odráží sluneční záření. Navíc v krému dostanete i nálož antioxidantů, která chrání pleť před volnými radikály. Výrobek je také vodě-odolný. S tímto výrobkem celkově chráníte nejen sebe a svou pokožku, ale také životní prostředí!

Pokud jde o používání spreje, já jsem byla nadšená. Narozdíl od klasických opalovacích krémů z drogerií, které jsem používala doposud, je tenhle hrozně lehoučký, nezanechává ulepenou bílou vrstvu na kůži, ale naopak se krásně roztírá a rychle vstřebává. Má i příjemnou lehkou vůni. Já jsem si vybrala formu ve spreji, takže se výrobek nanášel opravdu skvěle. Ve vodě jsem neměla pocit, jako bych se tam rozpouštěla a nezůstávalo tam po mě žádné mastné kolo připomínající ropnou havárii. Po koupání nebo delším časovém intervalu jsem výrobek nanášela znovu, ale to byste měli dělat s každým výrobkem na opalování. Chráníte svou kůži, nejen před spálením, ale hlavně před rakovinou kůže a podobnými problémy.

Neméně důležitým parametrem, který je třeba v téhle recenzi zmínit, je cena a poměr ceny kvality. Tento 125 ml sprej vás přijde v benu lékárně (online) na 599,- To oproti klasických krémům z drogerie není úplně málo. Na druhou stranu musím říct, že jsem s krémem byla tak spokojená a vzhledem k různým událostem v mém okolí a též tomu, že se více zajímám o ekologii, je cena výrobku určitě opodstatněná. Je ale pravda, že jsem spreje jen za týden v Chorvatsku spotřebovala asi polovinu a myslím si, že se tedy spotřebuje docela rychle. Dají se ale sehnat i jiné ekologické, přírodní a kvalitní výrobky na opalování, koukněte na nabídku v Benu, která je opravdu široká, nebo můžete zkusit třeba econeu.

Celkově tento výrobek doporučuji, pokud je pro vás vaše zdraví a kvalita pleti důležitá a máte na to finance, pak bych určitě neváhala. Existují i jiné značky, které jsou levnější, vždy byste se ale měli zaměřit hlavně na to, aby krém poskytoval co nejvyšší ochranu vaší pleti, tudíž ochranu proti UVA a UVB záření a ideálně aby měl minerální filtry.

A co vy? Staráte se v létě pečlivě a poctivě o svou pleť, nebo jste zastáncem té prapodivné teorie, že se musíte nejdřív spálit, abyste měli opálení?

opalovani_3_1

IMG_1234

IMG_1315

IMG_1322

IMG_1288


1 komentář :

  1. Já se přiznám, že opalovací krémy kupuju v drogerce nebo v Tescu..letos jsem měla s sebou u moře Niveu a svůj účel splnila. Na složení moc nekoukam, pro mě je ještě pořád v této chvíli nejdůležitější cena - zároveň si ale vybírám značky, se kterými mám dobre zkušenosti.

    OdpovědětVymazat

Thank you for every single comment <3